[Zegar w notebooku] Ciekawy problem

Mam sobie notebooka Toshiba, parametry ok. 1,6GHz Celeron, 1GB RAM, itd. Pod XP chodzi, a pod linux mandriva (free) mam ciekwy objaw, mianowicie wszystko zasuwa kilka razy szybciej, także zegarek. Po pół godziny pracy upływa np. 2 godziny. Czy spotkaliście się z czymś takim ? Może jakaś podpowiedź... :-)

Pozdrawiam

Reply to
yogi009

Zegar RTC ??

Może to jakaś dystrybucją z 1.04 ;) Jedyne co mi przychodzi do głowy, to w linuksach zwykle RTC chodzi z czasem uniwersalnym, a system pokazuje czas lokalny.

Mirek.

Reply to
Mirek

yogi009 napisał(a):

Wlacz demona NTP, bedzie pilnowal czasu. Pozdrawiam

Reply to
TomaszB

Dnia Sat, 02 Jun 2007 22:40:25 +0200, TomaszB napisał(a):

Ok, spróbuję.

Reply to
yogi009