Zasilanie auto 12V ---> 5V discman

buczy, jak masz połączoną masę przez zasilanie i dodatkowo do wejścia wzmacniacza. Ja miałem jedną masę pociągniętą, a nie dwie. Zresztą wsadziłem wszystko do radia, wraz z zasilaczem, w tym przypadku normalnym cośtam3V3, bo ta MP3 pobiera kilkadziesiąt mA.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

w samochodzie? a gdzie tam masz 50hz? ;-)

Reply to
robert

nie 50Hz, ale słychać czasem lepiej alternator.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Ale to nie przetwornica...

To również.

Poza tym - wyprzedaż niesprzedawalnego towaru z magazynów.

Różnie bywa z tymi ładowarkami...

Wątpię.

Jestes pewien ? Niby co sie spodziewac za ta cene .. ale wedle opisu dziala nawet na 24V.

Czy to wazne jaki ? Zobacz po ile chodza ladowarki na Aledarmo :-)

Siemens x55, x60, SX1 - calkiem nowe modele, myslisz ze niesprzedawalne ?

Niech sobie działa - przetwornica nie wymagałaby tak wielkiej obudowy. Albo tranzystor albo LM317 w wersji chińskiej.

A te niby skąd?

Myślę, że niesprzedawalne chińskie badziewie. Chińskie dzici się napracowały i nawet miski ryżu nie dostana, bo się nie chce sprzedawać.

W Opolu, na targowisku, za 10 PLN kupisz dowolne okulary. Nawet fotochromy. 100 metrów dalej masz zakład optyczny - okulary 200 PLN i jeszcze marudzą, że fotochromów nie mają... Dziwne rzeczy się w tych Chinach dzieją. Ale przy takim potencjale ich po prostu stać na zalanie świata tanim badziewiem.

Mam [starsza i drozsza] przetwornice w takiej wlasnie obudowie.

a 0.3A*20V .. hm, 6W ..

Ale takich ladowarek jest tam pelno. Wyprzedaz ? byc moze, ale kogo to obchodzi, wazne ze da sie kupic :-)

Surowce im sie skoncza i ceny wzrosna :-)

Waldemar Krzok napisał(a):

Ano buczy. Ja zastosowałem prostą przetwornicę 12/4.5 V dla separacji galwanicznej zasilania i działa OK.

Reply to
PeJot