Zasilacz ( trafo) do elektrozaworów

Czy ktos moze mi zaproponowac co mam zastosowac do zasilania elektrozaworów pracujących na 24V AC 50Hz? ogolnie bedzie ich 8 szt. ale w 1 momencie beda pracowac 2. sterowanie robie poprzez przekazniki i port drukarkowy, ale musze sokmbinowac zasilacz, trafo na te 24V AC. nie znam jeszcze dokladnych danych prądowych ale bedzie to cos w stylu: prąd rozruchowy 0,3A (7,2VA) prąd podtrzymania 0,19A (4,6VA)

Reply to
..:Michal::..

Może to zabrzmieć nieprawdopodobie, ale polecałbym Ci transformator dający 24V.

15W powinien wystarczyć, jeśli gwarantowanie nie pracują więcej jak dwa zawory na raz. 50W jeśli mogą muszą móc pracować wszystkie.
Reply to
Marek Lewandowski

Dnia 24 May 2007 00:43:31 -0700, Marek Lewandowski napisał(a):

wiem ze śśmierdzi leniem, ale gdzie kupie w/w trafo? jakis fajny sklep internetowy ?

Reply to
..:Michal::..

? Czy zawory też mamy Ci kupić?

?ARTICLE=27572

Reply to
Marek Lewandowski

trafo do halogenkow - 2x12V torroid 50W - imo najlepsze co mozna kupic za male pieniadze. Idziesz do wlascwie dowolnego sklepu z zarowkami i szukasz takiego trafka.

Reply to
PAndy

Znam kilka wedkarskich, moga byc? ;-)

Jakub Jewuła

"..:Michal::.." snipped-for-privacy@op.pl wrote in news:az4p06ncc9wa$. snipped-for-privacy@40tude.net:

Możesz się pochwalić co to za zawory?

A może ktoś zna parametry zaworów Gardeny? w instrukcji nie ma, w googlu nie udało mi się znaleźć - jakie słowa kluczowe?

Prąd podtrzymania mógłbym zmierzyć, ale rozruchowy to mój miernik chyba nie jest taki szybki...

Reply to
Damian

Dnia Thu, 24 May 2007 11:42:47 +0000 (UTC), Damian napisał(a):

..:Michal::..