Zasilacz impulsowy

Witam Czy ktos znalazlby chwile czasu aby zaprojektowac i wykonac plytke zasilacza

3x4A 3-4V z 24V albo 48V. Sprawnosc powyzej 90% konieczna. Pozdrawiam
Reply to
mokule

a masz dzialajacy prototyp, schematy, dobrane elementy?

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Faktycznie, nie do konca jasno sie wyrazilem. Napisalem plytke, bo nie interesuje mnie obudowa :) W rzeczywistosci mam na mysli projekt zasilacza.

Reply to
mokule

Na pewno nie. Jemu się wydaje, że płytka i spis elementów wystarczy...

Panie Romanie. Z powodu drobnego potkniecia jezykowego bardzo prosze nie wchodzic w utarte koleiny netu i nie imputowac mi od razu co mysle a czego nie. Prawde mowiac, mimo drobnego zgrzytu na wstepie nadal licze na Pana bardziej merytoryczny odzew.

Reply to
mokule

a ile sztuk Ci tego potrzeba? zaprojektowanie i wykonanie 1 szt bedzie IMHO dosyc kosztowne.

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Czekam na propozycje. Moze byc na priv

Reply to
moki1.WYTNIJ

nie chce Cie denerwowac :-) popros Romana, zrobi to lepiej, szybciej i taniej

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Być może dla jednych dniówka, a dla innych miesiaca będzie za mało. Liczę na kogoś kto umie to robic, a nie bedzie sie dopiero uczyl.

To nie jest praca na zaliczenie. To ma być produkt z gwarancją

To projektant okresla na ile sie wycenia. Dla ulatwienia dodam jednak, ze propozycja 100zł za roboczogodzine zostanie na pewno odrzucona.

Reply to
mokule

To juz takie czasy przyszly, ze trzeba projektanta prosic? :) Myslalem, ze wystarczy zaplacic. Na razie mnie tylko zrugal, wiec pewnie nie ma czasu

Reply to
moki1.WYTNIJ
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Jestem w tak komfortowej sytuacji, że nie muszę szukać zleceń.

sorry, ale rachunek ekonomiczny obowiazuje.

trudno, przeboloje to

zle rozumiesz. Podalem wystarczajaco duzo informacji na poczatek. Reszta nie musi byc dyskutowana publicznie.

tzn na czym konkretnie?

Reply to
mokule

czemu? jakbys podal wiecej, ktos moze by zaproponowal konkretne rozwiazanie, lacznie z kupnem gotowego ukladu za nieduze pieniadze to jest grupa dyskusyjna a nie ogloszeniowa

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Cos gotowego potrafie znalezc sam. Nie bede kolegom zajmowal tak bardzo cennego czasu.

Reply to
mokule