zasilacz ATX - jako zasilacz 12V

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-04-17 20:08 Andrzej nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Ponieważ kolory mogą być różne w zależności od producenta więc polecam rozpiskę wtyczki na

W celu włączenia zwierasz pin PS-ON do masy.

Reply to
badworm

Witam,

Dnia 04-04-17 (sobota) o 22:30, 'ZeN' napisał(a):

W tych, które ja używałem był to zielony (PS-ON) i czarny (GND). Dla bezpieczeństwa robiłem to przez rezystor 680 Ohm.

Reply to
Dykus

czarny i czerwony t ozasilania - lepeij ich nei zwierac...

Reply to
Greg