Założenia wstępne analizy zmiennoprą

Hej !!

Pytanie jak w temacie, głównie chodzi mi o tranzystory bipolarne. Oczywiście z nastawieniem na rozwiązywanie zadań. Pytam bo nigdzie nie moge tego znaleźć, google milczy, W.Marciniak nie tlumaczy, Masewicz pomija i inne pomniejsze publikacje. Wiem, że źródła prądu stałego się zwiera, ale dlaczego ??!.

Za wszelką pomoc dziekuje z góry,

Wojciech Bartczak

Reply to
Wojciech Bartczak

Wojciech Bartczak napisał(a):

Poszukaj czegoś na kształt "model małosygnałowy hybryd Pi".

Pozdro

Reply to
Luk

Bo to zagadnienia teorii obwodów. W ciągu 5 sekund znalazłem to

święć trochę czasu to znajdziesz.

Reply to
Bogdan Gutknecht

Bo sie na nich napiecie nie zmienia :-) A przy zmiennopradowej analizie interesuja cie zmiany pradu i napiecia.

Przy czym na _wstepnym_ etapie analizy to musisz stalopradowo policzyc punkty pracy elementow.

J.F. przemówił ludzkim głosem:

Na źródle prądowym ? ciekawe...

Reply to
Zbych

Wojciech Bartczak napisał(a):

Dziekuje za liczną pomoc :). Rzeczywiście pod wskazanym adresem znalazłem interesujące mnie informacje. Znaleźć nie mogłem, bo pytałem googla tak jak w temacie, a wystarczyło zmienić zapytanie.

Pozdrawiam,

Wojciech Bartczak

Reply to
Wojciech Bartczak