Zadanie -- Wzmacniacz roznicowy

Witam,

Czy moze by ktos potrafil odpowiedziec na to pytanie:

W jaki sposob we wzmacniacziu roznicowym, zrealizowanym na dyskretnych tranzystorach bipolarnych, dokonuje sie zwiekszenia wspolczynnika wzmocnienia pradowego beta 0 oraz zwiekszenie rezystancji RE (przy zachowaniu waretosci IE) i rezystancji RC (przy zachowaniu wartosci IC). Narysowac pelny schemat zmodernizowanego w ten sposob wzmacniacza roznicowego.

Nie mam zielonego pojecia o elektronice a to zadanko potrzebuje miec rozwiazane mimo wszystko. Gdyby ktos byl sklonny pomoc to chetnie odwdziecze sie w jakis sposob,

Pozdrawiam.

Reply to
TL
Marek Dzwonnik

Tak chyba o to chodzilo, przynajmniej tak wynika z ksiazki ktora wlasnie mi sie udalo zdobyc.

Dziekuje za pomoc.

Marek Dzw> Użytkownik "TL" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości

Reply to
TL