Wzmacniacz pozbawiony zniekształceń TIM

Witam Szukam wszelkiego rodzaju teorii, wykresów,itp o tego typu wzmacniaczu.Jest to temat mojej pracy dyplomowej. Posiadam już schemat ideowy tego wzmacniacza ale mam za mało teorii na ten temat. Prosze o pomoc (jakiś link lub coś)

Pozdrawiam

Reply to
Asterx

Lampowy oczywiscie

Reply to
::WireFree::

Taa- single-ended nie mialy tej bolaczki. Chociaz jakby sie uprzec i robic na nowoczesnych technologiach to i na mosfecie SE kl. A mozna :)

Niestety nie lampowy. Schemat jest z ok .1982 trzeba tylko dobrać najnowsze odpowiednio dobre tranzystory.

Reply to
Asterx

Użytkownik "Asterx" snipped-for-privacy@ks.k.pl> napisał w wiadomości news:cjqq4h$1lt3$ snipped-for-privacy@KORBolin.KS.K.PL...

Pewnie z książki A. Witorta :-)?