Wykrywacz kota

Nie demonizowałbym wetów. Ktoś musi pozszywać kota, który jest wychodzącym.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

sobota, 28 stycznia 2023 o 21:01:12 UTC+1 snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Przyznam ci rację zero zszywania i kastrowania się nadają. Poza tym kot jak poważnie zachoruje to nadają się do drążenia kieszeni właściciela a zwierzakowi nie pomogą. Usłyszałem kiedyś jak mi zabrakło dla starego z nerkami na wykończeniu kota specjalnego żarcia. A kiedy kot miał robione badania. Nigdy. Kot z chorymi nerkami powinien mieć robione badania raz w roku. A czy te badania go jakoś uleczą spytałem. Nie ale będzie wiadomo co ma dostawać do jedzenia i jakie lekarstwa stosować. O saszetkach renal dowiedziałem się od kogoś kto ma koty a nie od weterynarza. Jak zaczął dostawa te saszetki był lichutki i miał 17 lat. Poprawiło mu się trochę i żył jeszcze 3 lata z tego 2,5 w przyzwoitej kondycji.

Reply to
Zenek Kapelinder

sobota, 28 stycznia 2023 o 13:56:04 UTC-6 snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

O to! Ale nerki wysiadaja bo kot za malo pije. Tak jak napisales, kot moze pic niewiele i zyje. Ale krocej niz jak pije wiecej i latwiej wyplukuje syf z organizmu. Nerki wysiadaja bo musza intensywniej pracowac. Dlatego daje sie kotu picie w domu. Ale kot wybredny i byleczego z bylekad nie pije. Dlatego zeby wybadac zwierzaka rozstawiamy miseczki (szersze zeby mu wibrysy nie zahaczaly o brzegi) albo szklanki pelne wody w rozne miejsca i patrzymy skad pije. Zazwyczaj wybierze se jedno miejsce i wtedy tam mu codziennie wode dajemy do picia.

Mam nadzieje ze to mu nieco nerek oszczedzi.

Mozna nieco pomoc. Sugestie wyzej.

Ta, to inny temat. Ale IMHO woda dla zwierzaka to latwa i prosta pomoc i warta zaaplikowania. Tyle ze wazne aby miec swiadomosc ze koty sa wybredne nawet wbrew sobie. Wody w poblizu swojego zarcia pic czesto nie chca. Podobnie miski z psem tez dzielic nie lubia. Niestety trza wybadac jak kotu te wode zapewnic aby laskawie se ja pil i nie szkodzil sobie bedac abstynentem

Reply to
ptoki (ptoki

piątek, 27 stycznia 2023 o 16:41:13 UTC-6 snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Zainteresuj sie czujnikami mikrofalowymi. One maja ustawiana czulosc i nawet raportuja (nie wszystkie) ilosc "obecnosci organizmu"

Reply to
ptoki (ptoki

piątek, 27 stycznia 2023 o 16:41:13 UTC-6 snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Druga sprawa, jak juz kogutkowi pisalem, wystaw kotu pare poidelek i zobacz gdzie bedzie lubil pic. Wazne aby mu wasy o nic nie haczyly i zeby nie bylo w poblizu niczego co mocno pachnie (zarcie kocie, psie, rosliny).

Nie wiem czy kot bedzie lubil wode bierzaca. Naszym dajemy filtrowana.

Jak kot nowy to stawiamy miski, szklanki z woda wroznych miejscach ktore nam pasuja i patrzymy z ktorego korzysta zwierzak. Wtedy reszte likwidujemy i patrzymy czy kot pije tam gdzie mu wode wymieniamy. Zazwyczaj zmienia sie wode 2x dziennie. Raz rano i raz wieczorem.

Reply to
ptoki (ptoki

W dniu 29.01.2023 o 00:21, ptoki (ptoki) pisze:

Sąsiad zrobił kiedyś test. Kupił różne wody w sklepie i rozlewał do takich samych misek. Kot zawsze wybierał Żywiec. No to kupuje Żywca.

Ja mam psa, bo to inna/wyższa cywilizacja :)

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

niedziela, 29 stycznia 2023 o 00:16:09 UTC+1 ptoki (ptoki) napisał(a):

Jak kot sam z siebie zaczyna pić dużo wody to znaczy że z nim już jest kiepsko. Charakterystyczne dla chorych na nerki kotów jest to że zaczynają rzygać wypita wodą. W ten sposób oczyszczają krew poprzez układ krwionośny w żołądku. Temat przekształcił się w mało elektroniczny ale przydatny praktycznie.

Reply to
Zenek Kapelinder

Naucz google słowa "miau".

-----

Reply to
ąćęłńóśźż

Sun, 29 Jan 2023 00:39:01 +0100, w <tr4bnb$309f1$ snipped-for-privacy@portraits.wsisiz.edu.pl>, LordBluzg®?? snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Czyli najlepszą kranówę mają w Żywcu, bo Żywiec to zwykła kranówa (czytaj: źródlana).

Reply to
radekp

niedziela, 29 stycznia 2023 o 10:16:10 UTC+1 snipped-for-privacy@konto.pl napisał(a):

"Źródlana" to trochę lepsza kranówa. Kranówa to "stołowa".

Reply to
Dawid Rutkowski

W dniu 29.01.2023 o 00:16, ptoki (ptoki) pisze: [...]

Do miski z wodą włożyłem kilka kamieni. Brzmi idiotycznie, ale działa.

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

To że masz weta do dupy nie oznacza że wszyscy tacy są.

Reply to
Marek

niedziela, 29 stycznia 2023 o 11:58:40 UTC+1 Paweł Pawłowicz napisał(a):

Ciekawe z czego te kamienie zrobione... Hint: woda jest rozpuszczalnikiem ;>

Reply to
Dawid Rutkowski

Wiem, bo mam. Nigdy nie myślałem, żeby je jakoś automatyzować. Chodzą non stop, koty mają dostęp do wody non stop. W sumie jedyny mod to zamaskowanie tej idiotycznej, niebieskiej diody LED, no i okresowe czyszczenie.

Reply to
Arnold Ziffel

Granit. Woda nie ruszy.

Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

Sun, 29 Jan 2023 01:24:08 -0800 (PST), w snipped-for-privacy@googlegroups.com, Dawid Rutkowski snipped-for-privacy@wp.pl napisał(-a):

A to zależy jakie jest źródło kranówy.

W każdym bądź razie to kranówą czy źródlanym Żywcem prędzej sobie wypłuczesz minerały z organizmu niż je dostarczysz.

Reply to
radekp

Brzmi jak znecanie sie nad kotami, a to teraz karalne :-)

J.F

Następny. ;-) Abyś nie umarł w niewiedzy... fontanna to popularna nazwa poidełka dla kota.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Aaa, to godne pochwaly :-)

Tylko chyba niepotrzebna komplikacja - to juz Slodowy mial swietny pomysl.

Butelka odwrocona szyjką w dól. Jak poziom wody w misce opadnie, to powietrze moze sie dostac do butelki i troche wody wyplynie.

J.F

Tak to kurczaki piją. A koty lubią pić z tej tryskającej fontanny. A najlepiej (przynajmniej mojemu) smakuje stara woda, gdzieś w ogrodzie z doniczki z pająkami i innym wkładkami.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski