wykonywanie PCB

Witam

Czy moze ktos mi polecic jakas dobra krakowska firme ktora wykonuje plytki drukowane ? Zalezy mi na cenie(jak najnizszej ofcorz), jakosci wykonania. Seria okolo 10 - 20 sztuk. Najlepiej jak by robili z formatu EAGLE lub ewentualnie PROTELA. (prosze o jakis namiar, nazwa, tel, www, adres)

Reply to
SIVY

Firma nazywa sie "ZGODA" i miesci sie w krakowie

taniej jest mi zrobić płytki w Krakowie i zlecić wysłanie tego kurierem niz w Gdańsku a z regóły robie krótkie serie prototypowe ok 10 szt

Reply to
Barman