Wobit SMC62

Czesc,

czy ktos z Was uzywal moze sterownika do silnikow krokowych Wobit SMC62? Mam pytanie dot. sterowania zegarem: czy krok jest wywolywany narastajacym zboczem zegara czy opadajacym? Kolejne pytanie: czy zmiana sygnalu zegarowego, np. ze stanu niskiego na wysoki musi trwac wiecej jak 0.5 sekundy, aby puscic 'pelny' prad przez silnik?

Reply to
Filip Ozimek

Mon, 05 Dec 2005 15:38:08 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Filip Ozimek snipped-for-privacy@mielonka.polbox.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A może sensowniej byłoby te pytania wysłać do Wobitu ? Wobit raczej dość szybko i uprzejmie odpowiada na maile.

Reply to
BLE_Maciek

Podejżewam, że o tej godzinie już nikt nie pracował, a jakoże udało mi się odpalić laser to robiłem pomiary do wieczora :)

Reply to
Filip Ozimek