wkrętarka 14,4V ile mocy potrzebuje?

I to sie wydaje najsensowniejsza kombinacja wydanych pieniedzy i wlasnej pracy.

Reply to
Pszemol

POTWIERDZAM ze to dobre rozwiazanie. Jakies 3 lata temu kupowałem wiekszą ilośc akumulatorów i mniejiwecej taki "żelek"

wyszedł mnnie prawie za darmo ( w kazdym raize taniej niż oryginalne ogniwa rozmiarami podobne do r14. tak czy siak kosz( zbirnik na akumulatorki) wymagał modyfikacji, ael akumulator sie w nim zmieścił. wiertarka działa miodzio, nie jest mocno ekspolatowana, ale 3 lata juz wytrzymała i udary prądowe nie zabiły akumulatora.

ToMasz

Reply to
ToMasz

Dokładnie tak, mi padly aku do wkretatki 14,4. Na handlu kupilem za 30pln taki na 18V (cena byla ta sama niezaleznie od napiecia, to wzialem najwiekszy) i tym sposobem poskladalem 2 sprawne akumulatorki i jeszcze zostaly jakies ogniwa.

Reply to
Bogdan Kot

ostatecznie kupiłem wkrętarkę sieciową i jestem zadowolony, wkrętarka waży

1.05 kg czyli jest lżejsza od mojej wiertarki o prawie 1kg - spełnia moje oczekiwania

zapłaciłem 49zł taka sama jak na allegro

Reply to
Euro