WinAVR Wirus ?

Witam zainstalowałem najnowszy WinAVR I mksvir sygnalizuje mi że plik pn.exe i ctags.exe mają wirusa Jest on wykryty heurytystycznie, nic nie daje nawet dodaniu w/w plików do wykluczeń, Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane, czyżby faktycznie coś nie tak w instalce?

Reply to
MardoQ

MardoQ pisze:

Wszystko jest OK. Zmień antywirusa (albo wyślij podejrzane pliki do laboratorium MKS).

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski pisze:

Właśnie antyvirusa nie che zmieniać bo subiektywnie najbardziej mi pasuje

Reply to
MardoQ