wielki problem z cinch -> euro

mam w tv: euro, kupilem przejsciowke i mam wielki problem z cinch -> euro, poniewaz jak podlacze kamere, karte tv, cokolwiek z cinchem i przelacze w TV na euro to obraz jest kolorowy, dokladnie 3-5 s :( potem sie pojawiaja paski, znikaja i robi sie obraz z dziwnymi kolorami, jakby czerwonawy. Dzieje sie zawsze tak samo po przelaczeniu tv w tryb euro, chyba uklad w tv traci jakas synch. i wchodzi w stan niestabilny z ktorego laduje w innym stabilnym po 3-5 s.

Co radzicie ?

Reply to
ja-news.gazeta.pl

JohnyR snipped-for-privacy@kki.net.pl> napisał(a):

Jeśli Twój telewizor jest w grupie 1% spotykanych w Polsce telewizorów, posiadających taki przełącznik, to możesz spróbować... Wmak Wmak

Reply to
Wmak

tako objaw wskazuje na odlaczenie do wejscia S-VHS

Reply to
MuNiO

:) mozesz miec duzo racji bo sygnal C przesylany jest po linii R, ale to oznacza ze karta produkuje sygnal w formacie SVHS a telewizor pracuje w trybie RGB

Reply to
PAndy

przeciez to to samo

Reply to