Wejscie do biosa

Witam! Posiadam nie najnowszy Laptop Compaq Aramada nigdy nie wchodzilam do biosu lecz teraz potrzebuje a niewiem jak mam wejsc tam naciskam F10 i nic moze ktos z grupowiczow mi podpowie?> co nacicnac i kiedy by wejsc do biosa?

Marietka

Reply to
Marietka

Witam,

Dnia 03-12-26 (piątek) o 17:03, 'Marietka' napisał(a):

Spróbuj przy uruchamianiu (po włączeniu kompa, gdy następuje krótki test sprzętu, zliczanie RAMu, itp.) trzymać wciśnięty DELETE, albo F1.

Reply to
Dykus

ZTCP w armadach, przynajmniej tych nowszych (sprzed 3-4 lat :) ) wchodzi sie przez F10. Z tym ze postaraj sie wcisanac F10 zaraz po wlaczeniu komputera i przytrzymac chwile. P.

Reply to
Pawel Nogas

Czesc. Ja mam Compaq Armada 1120. Do Biosa mozna wejsc naciskajac klawisz F10 w momencie, gdy w prawym gornym rogu miga prostokatny kursor. Jest tylko jeden warunek - na dysku musi byc zalozona partycja techniczna wraz z zainstalowanym oprogramowaniem. Inaczej do setupu nie wejdziesz. teedd

Reply to
teedd