wejścia w LPT

Witam,

Mam pytanie dotyczące portu drukarkowego w pececie. Czy linie wejściowe (paper out, error, ack itd) są jakoś podciągnięte do +5V, że da się nimi sterować z optoizolacją po prostu zwierając je tranzystorem z transoptora do masy?

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Ech, myślałem że ktoś wyręczy mnie w moim lenistwie...

Więc wygląda na to że można tak. Cały jeden miliamper leci przez zwarte do masy wejście w porcie LPT.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki