VN-1064/A - Miernik napięć, zniekształc

Posiada ktoś instrukcję lub schemat miernika Unitry VN-1064/A "Miernik napięć, zniekształceń i szumów"

O ile wykombinowałem już do czego służy który przycisk ;-) to mam problem z kalibracją tego ustrojstwa:

pomiar zniekształceń 3%, wejście zwarte do masy, na zakresach 333Hz wskazówka stoi na 0 i te zakresy działają raczej prawidłowo. Na zakresie 1kHz wskazówka stoi na 0,5%. Sprzęt swoje lata już ma, przydało by się go wyczyścić i wyregulować, ale bez instrukcji nie chcę dłubać, bo pewnie tylko popsuję ;-)

Reply to
Piotr Buczynski