Użytkownicy nowych komputerów

  1. Adam Kucharz - pok. 409
  2. Dorota Stankiewicz - 306
  3. Zdisłąw Wołodkiewicz-Donimirski - 306
  4. Grzegorz Ciura - 304
  5. Maria Szlajfer - 301
  6. Ewa Misior - 301
  7. Albert Pol - 314
  8. Helena Klugiel-Królikowska - 314
  9. Andrzej Kubik - 315
  10. Mirosław Sobolewski - 307
  11. Elżbieta Berkowska - 307
  12. Hanna Rasz - 308
  13. Małgorzata Dziubińska-Michalewicz - 310
  14. Justyna Osiecka-Chojnacka -310
  15. Marcin Mróz - 312
  16. Bożena Kłos -313
  17. Jolanta Szymańczak - 313
  18. Maciej Kosiński - 213
  19. Irena Galińska-Rączy - 212
  20. Małgorzata Bajor-Stachańczyk - 206
  21. Jacek Głowacki - 14
  22. Wiesław Staśkiewicz - 12
  23. Anna Jastrzębska - 13

pozdrawiam, A.G.

Reply to
Andrzej

taaaak, dziekujemy za spis nowych userów piszacych na pl.misc.elektronika z podaniem pokojów z których bedą atakować. :)

Reply to
VSS

On Behalf Of Andrzej

[...]

Loginy już znamy. A gdzie są hasła? ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel

Tak to jest, kurna, jak sie w pracy czyta liste zamiast pracować. Przepraszam. Postaram się więcwej tego nie robić. Andrzej

Reply to
Andrzej

nie pytam zlosliwie ale z ciekawosci jak to zrobic aby niechcacy wyslac na liste dokument z Word'a ? odpowiedz : " kopiuj - wklej " mnie nie satysfakcjionuje ;-)

Andy.

Reply to
Andy

Użytkownik "Andrzej" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:brs3o3$j8m$ snipped-for-privacy@news.onet.pl

No wiesz... Z _moje_ (tzn. podatnika) pieniądze. Dlaczego nikt tego ze mną nie konsultował? ;-))))

Reply to
Marek Dzwonnik

A gdzie znaleźliście Watson informację, że było to pisane w Wordzie? Miałem otwarte na raz 3 konta poczty: 2 prywatne i jedno służbowe i wysłałem nie tam gdzie trzeba. Zdarzyło mi się to pierwszy raz, ale zawsze musi być ten pierwszy raz. pzdr, Andrzej

Reply to
Andrzej

W googlach jeszcze post jest :D

Reply to
Dawid Talarczyk

On Behalf Of Marek Dzwonnik

Bo Ty jesteś podatnik. Masz płacić, a od konsultacji są ci, co zarabiają. ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel