USB i dwustanowe I/O

Witam!

Szukam gotowego urządzenia lub schematu urządzonka zawierającego wejścia/wyjścia cyfrowe do sterowania i odczytu sygnałów z urządzeń zewnętrznych, a podłączanego do USB (fonkcjonalnie zgodnego np. z PCI1762 Advantecha, ino to jest pod PCI, a nie mam miejsca na wkładanie takiej karty).

Czy może mi ktoś wskazać miejsce, gdzie znaleść infornacje na ten temat?

Pozdrawiam Krzysztof

Reply to
bosman00

Najprostsze rozwiazanie jest chyba Igora Cesko - nie znam tylko komercyjnej wersji... (8 lini we/wy + RX/TX i to wszystko na AVR, nalezy szukac plugina do Girdera... Igor SFH)

pzdr. Janusz

Reply to
Janusz U.