Urzadzenie do elektrokoagulacji. Ciecie miesa pradem w.cz.

Widze ze prad w.cz znalazl inne zastosowanie niz radio czy zgrzewarka. Krojenia wiekszych kawalkow miesa nie wrzuce, cos lekko strawnego, 1:30sek.

Pytanie, jak to dziala. Mocujemy pacjentowi pierwsza elektrode do nogi, a druga tniemy czy jak? W telewizorni pokazali nóż wielkosci typowego skalpela, w momencie odcinania mieska, lecial dym, bialko uleglo scieciu, tym samym caly zabieg odbywal sie bezkrwawo. Nóż do termo lub elektrokoagulacji to jednoczesciowa plytka, czy zespolone dwa noze, a tym samym dwie elektrody oddzielone od siebie? Jak to moze byc skonstruowane, jaki moze byc rzad napiecia?

Reply to
leming.show

W dniu sobota, 14 września 2013 20:22:12 UTC+2 użytkownik adamschodowy napisał:

Jak nie wiesz, to nie zmyślaj. Paskuda ma rację. W Łodzi Famed to kiedyś produkował pod nazwą handlową LANCETRON.

Reply to
stchebel

Dnia Sat, 14 Sep 2013 20:37:35 +0200, paskuda02 napisał(a):

Miałem "przyjemność" mieć obrabiane dziąsło takim nożem. W tym przypadku elektrodą był metalowy walec do trzymania w ręku. Nie czułem żadnych dodatkowych efektów "mimicznych", ale też okolica obróbki była solidnie znieczulona :)

Zagoiło się błyskawicznie, dłużej mnie bolało miejsce aplikacji znieczulenia.

Reply to
Borys Pogoreło