uklady "kanapkowe"

Użytkownik Piotr Wyderski napisał:

Najpierw piszesz że czegoś nie ma a potem sam pokazujesz, że jest... To chyba oczywiste, że układy do specjalnych zastosowań produkuje niewielu producentów i w małym wyborze i jeszcze do tego sa one drogie?

sa chipy AD z serii Sharc majace 8 portow

Dlatego że większość aplikacji większych potrzeb nie ma. Układ robi sie po to, zeby go maksymalnie dużo sprzedać, a nie po to żeby garstka ludzi zachwycała się jaki to on wspaniały.

Ile Pemtiumów sie sprzedaje a ile procesorów dsp?

Podzespołów nie produkuje się dla "zwyklego czlowieka" tylko dla przemysłu. Żaden producent nie bedzie uwzględmniał trosk lobby radioamatorów.

To jest drogo??? Wszawy regulator PID ogólnego stosowania, jakich wytwarza się ogromne ilosci (produkt prawie powszechnego użytku) kosztuje 500zł (markowy). A co jest w środku, jaki poziom technologiczny to reprezentuje?

Reply to
A.Grodecki
Piotr Wyderski

Użytkownik Piotr Wyderski napisał:

To było porównanie z ceną zaawansowanego procesora. Nie zrozumiałeś mnie. I 170zł za ten procesor i 500zł za wspomniany regulator to bardzo niska cena, i jak dla mnie, nie opłaca takich regulatorów produkować w małych ilościach. Zdecydowanie. Ale są i tacy, którzy to robią i twierdzą, że im się opłaci - krzyżyk na drogę :)

To z gruntu błędne przekonanie, że źródłem sukcesu rynkowego jest wyniszczająca walka cenowa. Tak się wydaje klientom.

Reply to
A.Grodecki

.. ale w zasadzie po co ? Nie wiem jak te nowe kompresje dzwieku, ale generalnie FFT w praktyce zawsze sie okazywala jakos malo przydatna ..

To obrazu to nawet te 24Mbit bedzie za malo :-)

Ale to jeszcze kwestia oprogramowania i szybkosci - co z tego ze bedziesz mial 4 porty, skoro beda za wolne. Znajomy z wiekszym doswiadczeniem w transputerach mowil ze to fajnie dziala na dwoch, 3 czy 4 sztukach .. a powyzej zyje wlasnym zyciem :-)

Moze sie da, ale czy jest zapotrzebowanie ? POdlacz sobie osobno na plytce :-)

Pare lat jednak maja ..

Dariusz K. Ladziak napisal(a):

Przykladem ukladu z dwoma strukturami w srodku jest przetwornik Crystala CS5396.

Reply to
Marcin E. Hamerla