Uklad zegara sprzed 15 lat - kto zna?

Witam Taka nietypowa prosba - musze odnalezc schemat aplikacyjny ukladu zegara sprzed kilkunastu lat. problem w tym ze... nie pamietam typu scalaka na ktorym realizowany byl zegar :) A nie mam na razie dostepu do urzadzenia. Pamietam ze uklad byl bardzo popularny w tamtych czasach. Realizowal zegar wyswietlany naprzemiennie z kalendarzem + budzenie + timer z odlaczaniem urzadzenia zewnetrznego po zadanej liczbie minut. NIE mial wbudowanych wzmacniaczy do wyswietlacza LED. I pamietam ze byl znany ze swojej wrazliwosci na spadki zasilania. Po wlaczeniu zasilania na wyswietlaczu wyswietlal kolejno menu programow w postaci: P1, P2,...P6.

Jak ktos napisze i zobacze to poznam ale sam sobie nie moge za Chiny ludowe przypomniec :-/ Pomozcie prosze!

nosty

Reply to
nosty
Marek Dzwonnik
Reply to
Marek Dzwonnik

Witaj,

W Twoim liście datowanym 12 września 2004 (20:30:49) można przeczytać:

n> Taka nietypowa prosba - musze odnalezc schemat n> aplikacyjny ukladu zegara sprzed kilkunastu lat. problem n> w tym ze... nie pamietam typu scalaka na ktorym n> realizowany byl zegar :) A nie mam na razie dostepu do n> urzadzenia. Pamietam ze uklad byl bardzo popularny w n> tamtych czasach. Realizowal zegar wyswietlany n> naprzemiennie z kalendarzem + budzenie + timer z n> odlaczaniem urzadzenia zewnetrznego po zadanej liczbie n> minut. NIE mial wbudowanych wzmacniaczy do wyswietlacza n> LED. I pamietam ze byl znany ze swojej wrazliwosci na n> spadki zasilania. Po wlaczeniu zasilania na wyswietlaczu n> wyswietlal kolejno menu programow w postaci: P1, n> P2,...P6.

Mam taki. Działa mi już 15-20 lat. Nie pamiętam dokładnie.

Reply to
rc72