TV Daewoo K14C5NT - uszkodzony

Moim zdaniem pamięć. Tak samo działo się w telewizorach Elemis i Telestar z chassis PT90. Były na tym samym procesorze więc cały układ jest pewnie podobny. W Elemisie działało po założeniu pustej pamięci, niestety trzeba było później robić na piechotę wszystkie ustawienia serwisowe. Kiedyś uszkodziła się tak że jasność obrazu ustawiła się na minimum. Ale się nagrzebałem na płycie szukając powodu braku obrazu zanim zwiększyłem jasność :]

Pozdrawiam

-willy-

Reply to
willy