Transmisja UDP na uk?adzie ENC28J60

czesc probuje uruchomic transmisje UDP z dwoma ukladami ENC28j60 z biblioteka ze strony tuxgraphics.org jakos ciezko mi to idzie. raz dziala raz nie.

mam do Was pytanie, czy probowal ktos z Was cos podobnego, tj. laczyc po LANie dwa uklady ENC?

drugie pytanie zwiazane jest bezposrednio z samym protokolem ethernet. transmija UDP - czy uklad nadając dane do drugirgo sterownika robi to tak ze jako adres zrodlowy MAC i IP w naglowku ramki UDP podaje wartosci przypisane bramce sieciowej, czy sterownika derugiego? moze tak powinno byc ale te kody z ww. strony przypisują warośc MAC bramy sieciowej i ta wartosc pobiera poprzez ARP

Reply to
sholojda

W dniu 2014-03-13 11:08, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

A to koniecznie muszą być ENC?

Jeśli odbiorca jest w sieci lokalnej to używasz IP i MAC odbiorcy. Jak chcesz wysłać poza sieć lokalną to używasz IP odbiorcy i MACa bramy. Jak non stop masz MAC i IP bramy, to albo próbujesz gadać z bramą, albo coś skopałeś.

Reply to
Zbych