trafo w krakowie?

Witaj,

W Twoim liście datowanym 27 lipca 2004 (19:49:54) można przeczytać:

n> witam - mam bardzo pilne pytanie - jade utro do krakowa na małe n> zakupy-oczywiscie elektroniczne, (głównie na n> wrocławsk±) i mam taki problem, n> bo koniecznie potrzebne mi jest trafo 12V 3-4W, i to najlepiej przykręcane, n> ale na wrocławskie akurat tego nie maj±, więc sie pytam, gdzie indziej moge n> tego szukac? w krakowie znam jeszcze sklepy "amperek" na długiej, i AVT na n> limantowskiego, ale nie wim czy w ogóle jest tam sens tego szukac - czy kto¶ n> zna jeszcze jakie¶ inne sklepy gdzie tego moge szukac? n> bardzo dziekuje za kazd± pomoc - jestem w desparacji ;-). przy okazji n> pytanko nr 2 - ktos sie orientuje jaki raczej maj± asortyment na n> wrocławskiej jesli chodzi o kwarce? i mic atmel?

Kiedyś spisałem listę sklepów elektronicznych istniejących lub może części byłych. Oto lista bez korekty:

  1. Wadowicka 12 (z boku budynku ELBUDU, tam gdzie była kiedyś giełda elektroniczna)

  1. Chochołowska na samym końcu ulicy(przecznica z Fredry), tam mają najwiecej części

  2. al. Mickiewicza naprzeciwko kina "kijów" są otwarci od 10 rano. zaopatrzenie niezłe

  1. ul.Mitery 8 -przy rondzie Mateczny(Podgórze)

  2. Starowiślna 83 tel. (012) 431-24-67

  1. J & A Elektronika Miodowa 4 pn-pt 10-18 sb 10-13.30 tel. 422 19 56

  2. Proelektronik Meiselsa 3 pn-pt 10-18 sb 10-13 tel. 634-27-61

  1. Amperek Długa 23 pn-pt 10-18 sb 10-14 tel. 632 88 01

  2. ul. Andersa oś. Sportowe - tu maja spory wybór transformatorów

  1. ul. Wiślisko

  2. Elzar Kraków, ul. Grenadierów 9/f tel. (012) 638-57-22

  1. Kalwaryjska - sklep SMD - duży wybór elementów w tej technologii.

  2. Czarnieckiego - przedłużenie Starowiślnej za mostem w stronę Limanowskiego.

  1. ul. Batorego 20/13 - akcesoria komórkowe

  2. Sklep ELES mieszczący się przy Alejach (naprzeciw kina Kijów) został przeniesiony na ul. Wrocławską

  1. Byl kiedys sklep (nie wiem czy jeszcze jest) na G. Zapolskiej. No i oczywiscie jest w

Rynku Debnickim.

  1. AVT w Krakowie jest na ul. Limanowskiego 27, tel./fax: (12) 296 18 53, otwarty w tygodniu 10-17 a w sobotę od 10-14

aleje mickiewicza - naprzeciw kina kijow od niedawna, teraz przeniesione na wroclawska - 200 metrow od skrzyzowania z nowym kleparzem po lewej stronie. tam kieruje sie jako pierwsze zawsze :p

Reply to
rc72