Tosca AWS303 schemat - ktoś potrzebował?

Ktoś potrzebował ostatnio ode mnie schemat toski. Jednak przez nieuwagę wywaliłem maila i teraz nie wiem kto. Jak jest jeszcze chętny to niech da cynk. Zeskanowałem łącznie z widokiem obwodów drukowanych i rozmieszczeniem elementów na nich z serwisówki.

Jak co jeszcze to mogę zeskanować coś z serwisówek: Tosca AWS306-dwuzakresowa. AS952, AS502, AS252, AS254, AIDA AWS-103,105, T7010. Manuela RMS 806, Tola R615, RM 820S Condor, Sabina R610. MDS-446 RPS-650, RPS 652 (radio samochodowe z odtwarzaczem) Safari 6 RS805 Eltra CS201, 202 MK250 Radiobudzik RE-125 RM112 ZRK RMS404 RMS303 ZRK

Reply to
Andrzej Litewka