tme.pl

Powitanko,

Oj leniuszku, leniuszku:

-> warunki_wspolpracy. Nizej jest:

"DOSTAWA TOWARU Transfer Multisort Elektronik dostarcza towar na terenie Polski za pomocą firmy kurierskiej GLS (dawniej Szybka Paczka). Opłaty za przesyłki krajowe o wadze do 30 kg: do pierwszej przesyłki zawierającej towar z danego zamówienia, doliczamy zryczałtowaną opłatę za transport w wysokości 12,90 zł netto (cena ta może ulec zmianie, dla pewności prosimy o(...)"

Ja mam inny adres dostawy niz jest na fakturze. Wszystko zalatwione mailem. Jak czegos nie maja, to dosylaja pozniej na swoj koszt (wlasnie czekam na 5 czesc swojej paczki;-)). Tylko lekki burdel maja jak to przy ISO... Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

moze i maja, ja tego nie zauwazylem i mam bardzo pozytywne wrazenie... Osoby z ktorymi rozmawialem telefonicznie byly bardzo rzeczowe, co najwazniejsze kompetentne i poprostu mile! :) Wielki plus dla TME :)

Reply to
BYRRT!

Powitanko,

Firma jest ogolnie OK. Maly "-" za to, ze:

1.rejestracja nie jest automatyczna, ja zostalem zarejestrowany 2 razy;-)
  1. Nie mozna sprawdzic w jakis wygodny sposob statusu zamowienia
  2. Na maile odpowiadaja nie na temat Ale ogolnie jest OK: ceny, katalog na www ze zdjeciami, wyszukiwarka i dosylanie brakujacego towaru z zamowienia czynia ten sklep chyba jednym z najlepszych w polskim necie (jesli nie najlepszym). Gdyby to bylo tak zorganizowane jak Merlin, to byloby miodnie. Jak juz chwalimy, to musze sie cieplo wyrazic o:
    "... a ile jest pan sklonny zaplacic?":-))) No miodzio, wyrwali od Philipsa 20 kosci dla mnie w tempie ekspresowym i jeszcze sobie moglem cene wynegocjowac. A kosci w calej RP nie mozna bylo kupic... Pozdroofka, Pawel Chorzempa
Reply to
Pawel "O'Pajak

Kompetentnie chyba zartujesz te panienki z dzialu handlowego nie wiedza jak tranzystor wyglada.

Reply to
::WireFree::

ja natrafilem na bardzo kompetentna obsluge! Naprawde!

Reply to
BYRRT!