telefon na domofon

W artykule <begst8$stj$ snipped-for-privacy@druid.ceti.pl> Joya napisal(a):

Jeśli pasują, można przełożyć również słuchawkę i mikrofon. Jeśli nie, to podaj oznaczenia z elementów, zobaczymy czy można stosować zamiennie.

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Wed, 9 Jul 2003 13:05:16 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Joya" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Heh, nigdy nie zrozumiem kobiet. Ma byc niebieskie i juz ;-)). Naszej ksiegowej tez nie pasowal kolor blatu biurka :-))). Co do efektu takiej zamiany to zalezy od domofonu. Jezeli sie to uda (wystarczajaca ilosc miejsca w sluchawce), to mozna przelozyc z domofonu tez mikrofon (AFAIK w nowoczesnych jest elektretowy) i glosnik. Bedzie dzialalo. Moze byc troche problem z dopasowaniem mechanicznym przelacznika aparatowego, tzn. tego ktory jest naciskany przez sluchawke po jej odlozeniu, chociaz jezeli chociaz troche sie znasz i potrafsz posprawdzac ktore styki stykaja sie z ktorymi gdy sluchawka lezy, a ktore gdy jest zdjeta to mozesz podlutowac oryginalny przelacznik telefonu. A nie latwiej moze pomalowac domofon na niebiesko ? Mozesz wykorzystac farbe w sprayu (uwaga na ruchome czesci, zeby sie nie skleily) lub inne farby (bardzo duzy wybor jest w sklepach modelarskich i (zwlaszcza) w sklepach z rzeczami dla artystow)

Powodzenia ! BTW: Fajnie ze wreszcie jakas kobitka na nasza grupe zajrzala.

Reply to
BLE_Maciek

Joya naskrobał:

Jak przełożysz wkładki to na pewno :) A bez przełożenia... hmmm.. nie musi.

Reply to
Jacek Maciejewski

Wednesday, July 09, 2003, 2:59:31 PM,Andrzej Grodzki nastukał(ła):

AG> Spokojnie, spokojnie z tym malowaniem farba w sprayu, nawet ci co maja AG> smykalke do wszystkiego maja problem za pierwszym razem, to jest dosc AG> trudne, ja modelarz wam to mowie :)) i odradzam. AG> Najpierw nalezy potrenowac na jakis zbednych rzeczach i nie w domu, jesli AG> ktos chce sie tego nauczyc robic dobrze i bezpiecznie, mam na mysli AG> malowanie sprayem. A to fakt to fakt.. Cwiczylem na rowerku i wyszly brzydkie zacieki a jak nauczony doswiadczeniem pozniej sobie pomalowalem monitor i obudowe do komputera na czarny - matowy (mycha i klawiatura juz byly) to wyszlo cudo.. od tamtej pory mam "wojskowo" wygladajacy komputer :D - polecam! (robilem to samochodowym lakierem w sprayu, Dekolackiem bodajze, akrylowy okazalo sie to miekki syf i sie zdrapuje z plastiku :( wiec robilem to tym "smierdzielem" nitro - co dziwniejsze balem sie ze "przytopi" plastik a tu nic - wyszlo cudnie ;-) Trzeba go tylko pozniej "przeszlifowac" szmatka bo troszke "sypka" powierzcnia sie robi (jest troche lepiej jesli sie podgrzeje lakier i dlugo miesza)

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=