TDA7376B

Szybkie pytanie, bo czytałem PDFa i nic tam na ten temat nie ma. Czy wejścia MUTE i STANDBY w TDA7376B są aktywne normalnie, tzn. stan wysoki wymusza stan mute lub standby, a niski normalną pracę, czy zanegowane? Wygląda na to że normalne, ale chcę się upewnić, bo zrobiłem sobie układ właśnie z takim założeniem, wszystkie napięcia są poprawne a wzmacniacz nie wzmacnia... A zanim zacznę ryć płytkę (na której oba te wejścia podpiąłem do masy), wolę się upewnić, czy to może być to, czy po prostu w jakiś sposób uwaliłem scalaka.

Pozdr.

Reply to
Adam Wysocki

Spinacz biurowy, nuclear snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>!

Mhm...

Zaraz spróbuję. Powiedz mi jeszcze - czemu? Tzn. skąd to wywnioskowałeś?

Pozdr.

Reply to
Adam Wysocki