szumy, "strzaly", przy zmianie glosnosci

Witam Od pewnego czasu obserwuje bardzo denerwujace szumy i "strzelanie" podczas zmiany glosnosci w moim juz leciwym radiomagnetofonie SANYO. Zauwazylem tez ze jak calkiem scisze to glos ciagle jest slyszalny (i to calkiem calkiem). Czy poradze cos na to w warunkach domowych? Do naprawy juz sie nie oplaca oddawac chyba. Ale elektronikiem to ja tez nie jestem. pozdro Adam

Reply to
adam

Wiele wskazuje na zanieczyszczenie potencjometru głośności. Kup coś w spraju do potencjometrów, siknij do środka potencjometru i poruszaj fest gałką. Powinno na jakiś czas ustać.

Reply to
Jacek Maciejewski

U¿ytkownik "adam" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ck015p$dsm$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

... regulacja glosnosci jest na potencjometrze? Jezeli tak to pewnie nastal czas aby go wyczyscic (albo wymienic), sa do tego srodki w sklepach z czesciami elektron.

Reply to
nom