sluchawka telefoniczna do komputera

Witam, czy da sie do zwyklej sluchawki telefonicznej od starego telefonu stacjonarnego przylutowac wtyki jack tak by moc to podlaczyc do wejscia wyjscia w karcie dzwiekowej w komputerze i uzywac zamiast mikrofonu i słuchawek?

Pozdrawiam, at0m

Reply to
at0m

zależy jak stary ten telefon. Słuchawka będzie działać, mikrofon nie za bardzo. Może zadziałać, jak karta dźwiękowa ma możliwość załączenia zasilania mikrofonu. Ale nie musi. Spróbować możesz, nic się nie sfajczy.

Waldek

Reply to
Waldemar

Tak, ale dźwięk będzie m>

W sumie możnaby wyjąc wkładkę węglową i wsadzić w to miejsce wkładkę dynamiczną (nawet W-66, która zwykle pełni rolę słuchawki)

Reply to
Tomasz Wójtowicz

to chyba i tak tylko tak dla szpanu. Najtańszy zestaw nagłowny słuchawka/mikrofon kupiłem kiedyś u Conrada za 2.95EUR. Za te pieniądze nawet nie chce mi się lutownicy włączyć ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar

Da sie , sam tam uzywam do skype`a.