Słabe odświeżanie

Witam serdecznie.

Podłączyłem zewnętrzny oscylator 32768 Hz do ATmega8 w celu odmierzania sekundy, ale niestety na tej częstotliwości mam słabe odświeżanie wyświetlacza LED. Czy jest jakaś "sztuczka" dzięki której mógłbym osiągnąć przyzwoite odświeżanie mojego wyświetlacza.

Bardzo proszę o radę.

PS. Wyświetlacz odświeżam wykorzystując przerwanie SIGNAL_OVERFLOW0.

Reply to
Piotr