Showview - generator

Czy wiecie jak są generowane kody dla systemu showview? Mami magnetowid z taką funkcja i chciałbym ja wykorzystać ale nie wiem jaki jest algorytm kodowania. Jest oczywiście w jakiś gazetach jeszcze te kody, ale nie na wszystkie programy? Chciałem napisać jakiś program do generowania tych kodów ale nie wiem jak to działa?

Reply to
slawek7

slawek7 pisze:

W artykule w Wiki są linik do stron gdzie mają być odpowiednie algorytmy:

Wpisanie w Googlach hasła daje wiele obiecujących linków.

pzdr mk

Reply to
mk