schematy instalacji do VECTRY

bartek schrieb:

a bo to jedna Vectra jest? Vectra B różni się od Vectry A jak krzesło od krzesła elektrycznego. Mam schemat do Vectry B, ale nie mam czasu i nerwów tego zeskanować. Paręset stron. Na skróty: magistrala to CAN. Nie jedna, ale 3 o różnych szybkościach przesyłania danych. Między nimi są gateways. Są 3 główne sterowniki, jeden w komorze silnika, jeden w komputerze pokładowym i jeden z tyłu samochodu. A co chcesz wiedzieć, to może sprawdzę w schemacie?

Waldek

Reply to
Waldemar

bartek schrieb:

pisz pod postem.

Znaczy mam schematy Vectry C, nie B. Się mi pozajączkowało. Niestety na schemacie nie ma typów sterowników, tylko numer modułów. Musiałbyś mieć wykaz części serwisowalnych, a to chyba tylko w warsztacie mógłbyś dostać. W każdym razie draństwo jest ciężko czytelne, bo to tylko schemat blokowy. W Vectrze C nie da się nawet dorobić włącznika światła dziennego, bo wszystko jest sterowane przez CAN (światła wiszą na HiSpeed CAN)

Waldek

Reply to
Waldemar