Schemat TV Trilux TAP 2101(T)

Witam, potrzebny jest mi schemat telewizora Trilux TAP 2101(T), a dokładniej schemat ścieżek w pobliżu TDA 4601. Przekopałem już google, ale nic nie znalazłem... Gdyby znalazł się ktoś, kto mógłby mi pomóc, to proszę o jakiś odzew;)

Pozdrawiam!

Ops... topic poszedl 2 razy, sorx;]

Reply to
ql3rro

Jestem tak zdesperowany, że mogę zapłacic za ten schemat (lub chociaż wspomniany kawałek;)) do 5 zł przelewem na konto od zaraz;)

pozdrawiam