Schemat do PW 9013

Witam,

Poszukuję schematu do Unitry fonici PW 9013. Patrzalem na forach, ele... itp ale tam jakies punkty trzeba miec, sroty, pierdoty. Bylbym wdzieczny za przeslanie mi na maila lub na ftp.

Z gory dzieki za pomoc

Reply to
krecikos87
Greg(G.Kasprowicz

BTW: co to sa sroty i pierdoty? ---> moja opinia na temat tych wszystkich punktow ktore trzeba miec zeby cos sciagac albo innych rozwiazan. Moglby ktos przeslac ten schemat jak ma?

Reply to
krecikos87

Dnia 7 May 2007 14:32:13 -0700, snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Jeśli masz na myśli Elektrodę to założ sobie tam konto, daj mi swojego nicka i podaj ile pkt potrzebujesz - podaruję Ci je bo i tak generalnie nie mam co z nimi robić :)

Reply to
badworm

Login to sirPK

A potrzebuje 3.07 pkt to rzuc 4

Wielkie dzieki za pomoc:)

Pozdrawiam

Reply to
krecikos87

to sie zastanow, po co zostaly one wprowadzone? jak zachecisz ludzi by podzielili sie materialami? w ten sposob serwis sie rozwija, a nie tylko przez kilku wybrancow i reszte "zerujaca" na materialach

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

"Greg(G.Kasprowicz)" <Grzegorz.Kasprowicz_usunto snipped-for-privacy@CERN.CH wrote in message news:f1s4vf$og0$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

bzdura i to piramidalna - to sztuczne podnoszenie atrakcyjnosci serwisu - jedynie wytlumaczalne ewentualnym wspolfinasowaniem lacza - nic wiecej - zwazywszy ze wiele z tych materialow narusza lub potencjalnie narusza prawa autorskie i jest nielegalna...

Reply to
PAndy
Reply to
Greg(G.Kasprowicz