Scalony układ rejestracji dźwięku

Witam

Mam prośbę: potrzebuję znaleźć scalony układ rejestracji dźwięku (wystarczy symbol). Coś mi się obija w pamięci, ale niestety googlanie okazało się nieskuteczne. Poszukiwane rozwiązanie: jednoukładowy, minimalna ilość elementów, czas rejestracji do 8s, pamiętanie nagrania po wyłączeniu zasilania.

pozdrawiam, Paweł

Reply to
Pawel Ludwikow

Dnia 2004-10-31 09:55, Użytkownik Pawel Ludwikow napisał:

Układy firmyWinbond seria ISD. Dla Twojego zastosowania wystarczy nawet ISD1416.

Reply to
badworm

Użytkownik "Pawel Ludwikow" snipped-for-privacy@no.such.host> napisał w wiadomości news:cm2999$9gj$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl

-> Winbond -> ISD ChipCorder