Scalony termometr I2C ???

moze ktos polecic jakis scalony termometr najlepiej I2C zasilanie 3.3V z mozliwoscia sterownia wentylatorem przy zadanych parametrach no i tani, szukalem na stronie maxima ale nie maja I2C , a potrzebne jest toto do odczytu temperatury przez sterownik.

Reply to
::WireFree::

Dzieki ale ja to potrzebuje w ilosciach hurtowych .

Reply to
::WireFree::

Mają dużo - chociażby MAX6633/6634/6635 . Te są akurat drogie bo są do

150 C. Ale Maxim ma też serię DS odkąd łyknął Dallasa. Wprawdzie ich 2-wire to jest SMBus ale w koncu SMBus jest kompatybilny z i2c.
Reply to
Mariusz Dybiec

Te Smbus widfzialem faktycznie wezme sample zobacze jak toto dziala w praktyce z I2C.

Reply to
::WireFree::

Bawiłem sie kiedyś LM75, to w sumie taki programowalny termostat ale jako czujnik też się sprawdzi. Krokar

Reply to
Krokar

my uzwamy DS1621 oraz AD7416 oba dzialaja niezle :)