Ruban speaker

Powitanko,

YT mi podpowiedziało, obejrzałem, zacząłem Googlać. Ale jak mówi stare polskie przysłowie: "Prawdziwe studiowanie zaczyna się, gdy Google pokazuje zero wyników wyszukiwania". No i tak się zastanawiam, czy taki głośnik, nawet bardziej starannie wykonany, ma jakieś szczególne zalety wobec zwykłego. Ktoś sie wypowie?

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

A jakie niby ma mieć zalety? Jest otwarty, to specjalnie basu nie będzie a obudować się nie bardzo da. Układ elektromagnetyczny też specjalnie sprawny nie będzie. Jedyna zaleta to to, że można go wykonać na zajęciach praktycznych ale jakby co są jeszcze prostsze.

Reply to
Mirek

niedziela, 5 czerwca 2022 o 17:34:14 UTC+2 Pawel "O'Pajak" napisał(a):

Odpowiednio starannie wykonany ma tą zaletę że można go sprzedać za spore pieniądze. Za takie że górna granicę moze być na poziomie setek tysięcy dolarów za sztukę. Na kolejnym podrzuconym przez net filmie domowa kolumna głośnikowa za 300 tysięcy dolarów.

Reply to
Zenek Kapelinder