Rozjechane kolory

Witam

Dostałem niedawno telewizor Sony KV-C27M (Trinitron). Problem polega na rozjechaniu kolorów z prawej strony (tylko). Są momenty, że wyświetlane są poprawnie, a po chwili potrafi się rozjechać na ok 8 mm, po czym się trochę zmniejsza. Podobno zaczęło się to dziać po uderzeniu pioruna i interwencji serwisanta. Może ktoś zdiagnozować problem ? Może wystarczy coś wyregulować ? Telewizor jest stary i nie zamierzam w niego inwestować, więc nie chcę go oddawać do serwisu.

Pozdrawiam Piotr

Reply to
P1t3r