Rosyjskie scalaki pilnie poszukiwane

Witam

Piotr G. napisał(a) :

Taaaa... i embargo na eksport na Zachód zaawansowanej technologii :-D

Reply to
Zbynek Ltd.

podaj oznaczenie cyrylica normalnie nie przejdzie na onecie - transluj to na alfabet lacinski

seria 553 i 551 to wzmacniacze operacyjne wiec nie powinno byc zadnych problemow z dobraniem zamiennika

(zakladam ze uklady sa UD czyli po rosyjsku YD - ichnie duze D to takie nasze A z D w srodku)

Reply to
PAndy
[...]

Może by i poszło, gdybyś to poprawnie zadeklarował. Ale co z tego, skoro w foncie, którego używam ruskich i tak nie ma.

tu masz skrocony katalog zamiennikow

PAndy

А а Б б В в Г г Д д Е е Ж ж З з И и Й й К к Л л М м Н н О о П п Р р С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч Ш ш Щ щ Ь ь Ю ю Я я

Reply to
Roman Rogóż

Reply to
Antek Laczkowski

Morpheus is fighting Piotr G.!

1) Bardziej chodzi nie o to o to co masz, (masz źle skonfigurowany IE) ale czego nie masz (nie masz ustawionej deklaracji charsetu) 2) Może dla Ciebie niewazne - ale nie zdziw się, jeśli się spotkasz z reakcją 'ty olewasz mnie, krzacząc źle skonfigurowanym czytnikiem, ja olewam twoje posty'. To tak na przyszłość :)

Dobrze kombinuję, że to H109 i H122 (technologia DTL)? Może faktycznie szybciej będzie to zmontować ręcznie z podzespołów (w każdym razie znalazłem na sieci taką sugestię :)

A nie czasem K553UD1A (К553УД1А), czyli ol'good UA709?

Zaraz tam krzyczeć ;)

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

Quod non fecerunt barbari, fecit Piotr G. :

A to nie są te?

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

PAndy pisze:

To istnieje jeszcze taka instytucja? No i chyba szybciej to będzie z dyskretnych robaczków posklejać niż zza granicy przywiozą...

Reply to
Tomek