Rezystor dużej mocy

No myślę że taki "opornik" tez nie powinien mieć pasywnego chłodzenia jeśli ma być przenośny.

Reply to
Padre_peper

Padre_peper pisze:

Zamawiałem oporniczki 0.5 kW; wyszła rurka fi 50, długa na niecałe 300 mm.

Reply to
PeJot

A opor wlasciwy na zewnatrz czy wewnatrz ?

Bo spodziewam sie ze to juz lekko czerwone przy 500W traconej mocy.

Zewnątrz.

Nie wiem, jak na razie pogoniłem je przy jakichś 350 W, efektów świetlnych nie zaobserwowano :)

Reply to
PeJot

Ale dotknac to pewnie nie mozna :-)