[REQ] zaślepki do złącz (jak do HDD)

jeśli można to jeszcze jedna sprawa... wpadły mi ostatnio w łapki takie kabelki zakończone wtykami jak do HDD (nie wiem za bardzo jak one się fachowo nazywają, ale pewnie wiecie o co chodzi)... a sprawa jest taka, że w każdym wtyku jakiś pin był "zaślepiony", ale nie tak normalnie, czyli fabrycznie zalany plastikiem... po prostu w jeden pin wciśnięto jakąś zaślepkę - nawet innego koloru... czy takie zaślepki to można gdzieś w ogóle kupić?

Reply to
UE feat. Polska & GW (+Białoruś)

Użytkownik "UE feat. Polska & GW (+Białoruś)" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:df4lsg$e7u$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Można ja kupiłem w " Analogisie" ale pewnie nie mają bo kupiłem wszystkie jakie mieli 60szt. Może mają w TME ? Pzdr

Reply to
henry1