[REQ] Przełącznik AUDIO - minijack

Witam, poszukuję przelacznika AUDIO (2 IN, 1 OUT), abym z jednych sluchawek mogl przelaczac pomiedzy 2 zrodlami sygnału. Znalazlem tego typu na allegro, ale wszystkie są wykonane ze zwyklego kabla, a mi zalezy na lepszej jakosci przelacznika (OFC, zlocone koncowki). Gdzie moglbym takie cos nabyc? Ew. ktos podjalby się zbudowanie takiego przelacznika na moje zamowienie (kontakt: wojtek snipped-for-privacy@poczta.fm)?

Reply to
Wojtek