Rejestr przesuwny 74HC194

Witam. Sciagnalem dokumentacje philipsa wlasnie do 74HC194, z tym ze mam uklad innej firmy, i troche dziwnie sie zachowuje: do wyjsc rejestru podlaczony jest komparator, komp reaguje na ciag podany na wej shift: 0101 i tu jest dziwne zachowanie: gdy podam xx0101 uklad nie reaguje (tylko czasami) natomiast gdy podam 000101 uklad caly czas zachowuje sie poprawnie mam dwa pytania:

  1. czy mozliwe ze inny producent ma inne oznaczenia nozek, bo jak podlaczylem we rown Dn do zas to uklad wogole nie dzialal?
  2. co moze byc przyczyna takiego zachowania?

acha czest jest mala zedu 1-10hz dzieki z gory i pozdrawiam

Reply to
Rafał

uklad do philipines SN74HC194N

Reply to
Rafał

sorki dziala po 0000101

Reply to
Rafał

a jednak to byl tylko przypadek ze dzialal, poprostu raz dziala raz nie...

(przewod ekranowany)

Reply to
Rafał