Regulator PI do sterowania pracą wentylatorów??

Witam Czy coś takiego jest ?? Może jakiś zestaw AVT lub tym podobne ?? Pozdrawiam

Dnia Wed, 21 May 2008 20:53:58 +0200, eMKaP napisał(a):

A samo P nie wystarczy? W tym celu wystarczy wylutować z silniczka termistor, przedłużyć kabelkiem i wetknąć między żeberka radiatora. Całkiem fajnie działa :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Witam A gdzie jest w małych wentylatorkach termistor ? byłby to genialny pomyśl. Tylko czy by działał jak się rozgrzeje radiator . Marek S

Reply to
Marek S

Dnia Thu, 22 May 2008 20:49:30 +0200, Marek S napisał(a):

Termistory są np. w wiatrakach jakich ja używam - Arctic Cooling Fan z serii TC (temperature control) umieszczone tam gdzie wychodzą przewody z silniczka. pewnie i w innych, ale nie rozpoznawałem. Co do rozgrzewania się termistora to spoko, on od tego jest by się rozgrzewał a radiator na pewno nie przekroczy temp. dopuszczalnej termistara.

Reply to
Jacek Maciejewski