Re: Zak?ocenia elektromagnetyczne

MM napisał(a):

Postaw telewizor w jednym miejscu. Pobaw sie petlą rozmagnesowująca i więcej nie ruszaj. To nie jest sprzet przenośny!!! Jesli nie ustąpi kup zestaw magnesow lodowkowych i obklejaj kineskop do skutku :]

Pozdrawiam

Reply to
willy

willy napisał(a):

Nie mam pętli rozmagnesowującej, a po stwierdzeniu objawów tv już raz był w serwisie rozmagnesowany. O ile w serwisie było ok o tyle po powrocie tv wykazuje takie objawy o jakich pisałem. Widać problem nie leży w użyciu pętli. Być może jest jakaś przyczyna zewnętrzna lub usterka wewnętrzna w tv.

Reply to
MM