Re: woltomierz diodowy

Dzieki za rady!

Woltomierz cyfrowy w zasadzie posiadam, ale chodzilo o cos, co mozna w kazdej chwili (np. za pomoca wtyku do zapalniczki) wetknac na jachcie i juz. Za te sama kwote mozna kupic zestaw AVT:

13

z ukladem opisywanym przez Piotra (dzieki ;-). Chyba w ramach rozrywki na dlugie zimowe wieczory sobie cos takiego zmajstruje.

Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam, Tomek

> U¿ytkownik "TOMA52" napisa³ w wiadomo¶ci > news:bgqf24$skd$ snipped-for-privacy@news.lublin.pl... > > [...] > > Prosze o podpowiedz co do tych pradow i samej idei ukladu - moze > trzeba > > zastosowac jeszcze jakies inne elementy? > [...] > > Nak³ad pracy i kosztów niewspó³miernie wysoki w stosunku do > uzyskanych efektów. Ja na Twoim miejscu kupi³bym sobie najtañszy > miernik - multimetr z odczytem cyfrowym. W "sklepie za rogiem" za > takie co¶ zap³acisz ~22 z³ i masz niewspólmiernie bardziej > funkcjonalny przyrz±d. > > Krzysztof Kucharski >
Reply to
TOMA52