Re: UPS na Karcie

PawełJ napisał(a):

A nie pamietasz jak to znależć- ten opis? Czy to miało jakąś nazwę, po której mozna szukać w wyszukiwarkach?

Reply to
eusso

Zapomnij. A jak chcesz zasilać monitor? Poza tym ile energii można w tym zmagazynować? Na 30 sek. pracy? Jak chcesz zasilać dyski itd?

Gdzieś widziałem tylko kartę sterującą zewnętrznym UPSem, ale to było dawno (i nieprawda) i chyba nie o to Ci chodziło. Pozdrofki.

Inny P.K.

Reply to
PK

Fri, 18 Jul 2003 03:12:08 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "-<>judash<>-" snipped-for-privacy@md.net.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Wszystkie napiecia zasilajace kompa (+12V,+5V,-5V,-12V) sa dostepne na szynie ISA. Na PCI pewnie tez, wiec po prostu tamtedy zasila.

Reply to
BLE_Maciek

AD> A chciałbyś, żeby taka karta ile czasu podtrzymała zasilanie komputera? AD> 10 sekund? UPS, który podtrzyma 5 minut, ma w środku akumulator ważący AD> ponad 2 kg. Jak chcesz coś takiego upchnąć na karcie? AD> Już raczej jako realne widzę UPSy zajmujące 2 miejsca 5,25". Eeee.. widzialem artykul o tym upsie i podtrzymywal standardowe PC jakies 5-7 minut a potem oczywiscie zamykal system.. A byl wielkosci ksiazeczki ktora sie miescila w JEDNYM slocie PCI - to jednak mozliwe.. Moze bateria Li-ion? Bo nie byl tani.. ale za to filigranowy i niewidoczny..A przeciez odchodzi problem przetwornicy na wyzsze napiecie.. tylko +12 -12 +5 -5.. Btw sadzisz ze do elektrycznych modeli latajacych pakuja zelowy aku wazacy 2 kg? Tez musi byc maly i lekki - a jak silnik ssie kilkanascie(dziesiat?) amper..

Reply to
Łukasz Bolesta