Re: Sklepy z elektronik? w Warszawie

> Dawno nie odwiedzałem stolicy. Moze ktoś wie czy jest jeszcze taki sklep > dawniej "Bomis" róg Nowotarskiej i Sieleckiej ?. Tam zawsze coś się > trafiało nie tylko z elektroniki ale z materiałów, sróbek, złacz itd.

Zlikwidowany przed kilku laty.

Czy jeszcze są inne sklepy typu "Bomis" w Warszawie i innych miastach > wyprzedajace zapasy z fabryk ?. >

zostały chyba tylko:

"Bomis" Sklep z Artykułami Elektroniczno-Przemysłowymi Warszawa, ul. Promenada 5 /7, tel. 0228419982

"Gomis" Warszawa,. Jagiellońska 5a. Elektronika - części, podzespoły. Tel.: 22 619 47 60

Reply to
Wmak

Wmak snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

Nie wiem, jak na Jagiellońskiej, ale na Promenady wyprzedaży z zakładów już nie prowadzą. Normalny sklepik z elektroniką. PP

Reply to
PL(N)umber_One